Washington Post correction: O’Reilly is not a ‘right-wing pundit’; he’s an ‘independent.’

oreillyori6.gif On Oct. 22, Washington Post media reporter Howard Kurtz ran a story about Bill O’Reilly’s lucrative new deal with Fox News — a four-year contract under which he will make more than $10 million annually. Accompanying the story was a picture of O’Reilly with the label “right-wing pundit.” But in today’s Corrections, the Washington Post says it was “incorrect” to use that term:

A photo caption in the Oct. 22 Style section incorrectly referred to Bill O’Reilly as a “right-wing pundit.” The Fox News host presents himself as an independent.